Alla inlägg den 14 september 2009

Av Anita - 14 september 2009 15:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 14 september 2009 14:41

Varför har jag skaffat en blogg?

Jag följer flera bloggar. Läser gärna vad andra gör och egentligen tycker jag om att skriva själv också men då blir det oftast i en av mina fina anteckningsböcker. Att dagligen föra dagbok är inte riktigt min grej utan jag vill skriva när andan faller på, när jag har något att ventilera på papperet med pennan.

Vet inte om jag egentligen vill att resten av världen ska veta vad jag tänkter och har för mig... Men nu har jag i alla fall skaffat mig en blogg så får vi se vad det blir. Kanske blir den skrotad innan jag ens kommit igång, kanske kommer ni att erbjudas läsning tills ni tröttnar. Den som lever får se.




Hösten.

  



  






  



Jag älskar verkligen hösten! De svalare dagarna, den klara luften, de starka färgerna i skog och på mark... När M kommer hem från jobbet passar jag gärna på att ta med Eros och gå en skogspromenad. Det är så skönt att få vila hjärnan från lite barnrop och ansvar och "bara vara". När Eros sprungit av sig några kilo uppdämd energi passar han gärna på att mumsa i sig lite lingon direkt från riset Glad.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards