Alla inlägg under april 2010

Av Anita - 22 april 2010 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 22 april 2010 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 22 april 2010 19:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 22 april 2010 19:35

Mina fingrar testas i färg denna vår. Har jag några gröna fingrar mån tro?


Ute hittar jag buskar och plantor jag inte har en aning om vad det är eller hur de ska hanteras och förerna jag sått inomhus lever sitt eget liv, i alla fall rosenbönorna. Dessa bönor skulle bli låga och passa för kruka eller kant i rabatten men för mig verkar de bli höga och rangliga, de är redan minst 30 cm. höga... Vad ska jag göra? Tips?!


  

Av Anita - 22 april 2010 07:02

En härlig morgonpromenad med Eros i vårsolen. Lite svalt med minus en grad men riktigt skönt ändå. Lyssnat på Storspovens läte och andra vårfåglar som ville göra sig hörda så här på morgonen. Känns som en bra start på dagen!

Av Anita - 15 april 2010 15:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 15 april 2010 15:22

Måndag och tisdag denna vecka var jag på konferens i Stockholm. "Den första nationella konferensen i palliativ vård." Det var mycket intressant och många givande föredrag!


Jag ställde även ut en poster om terminal sedering där. Det var roligt men kändes overkligt att det var jag som gjort den....


  


  

Av Anita - 15 april 2010 14:55

  

Vad står skrivet/ vad betyder texten på översta raden (i nedre stycket) längst till höger efter kommatecknet?


Ovido - Quiz & Flashcards