Alla inlägg under november 2010

Av Anita - 4 november 2010 12:39

Igår beställde jag äntligen lite pandurosaker. Jag har dragit på beställningen eftersom jag tyckte det blev så dyrt. Men nu när jag fick skicka tillbaka nästan alla kläder till www.bonprix.se/se igen eftersom de var för stora så kände jag att det var läge för lite pysselsaker. Panduro är verkligen en trevlig katalog! Hade jag bara haft all tid och ork jag önskar för pyssel skulle jag gladeligen få hem hela katalogens innehåll, men lite var jag ändå tvungen att begränsa mig. 


En materialsats för torrtovning fick det bli, lite julklappsinslagningssaker, kort och pennor för att göra några egna julkort och en liten julklapp slank också med. Njut ni också av pandurokatalogens innehåll på www.panduro.se   .


Av Anita - 3 november 2010 11:27

Här kommer en blänkare eller vad man säger!?

Insåg nämligen att jag inte lagt in några bilder från F 2-årsdag. Men nu finns de att beskåda under datumet 3/10.

Av Anita - 3 november 2010 11:05

M lånde en bok om yoga till mig från biblioteket för någon vecka sedan. Jag har inte kommit mig för att läsa så mycket i den men nu ska jag sätta klorna i den. Jag tror att jag legat och latat mig för mycket den senaste tiden, eller nåt är det i alla fall, för min rygg börjar kännas... Kanske har yogaboken några trevliga övningar som kan få mig att glömma ryggen igen?! Dax att kika efter!


 Se hela bilden

Ovido - Quiz & Flashcards