Alla inlägg den 6 april 2010

Av Anita - 6 april 2010 16:32

Jag har blivit förkyld. Måste bara få klaga lite.

Hela påsken har bestått av jobb och vi har nu sett fram emot att åka upp till Brattbäcken över kommande helg för att ta det lugnt, umgås med familjen, fira världens goaste syskonbarn (jag är inte partisk), nosa på en nyfödding och prata förlossning och amning. Dessutom väntar en konferens i Stockholm på måndag och tisdag i palliativ vård där jag ska ställa ut en tryckeri-tryckt poster om det vetenskapliga arbetet jag gjorde om terminal sedering på distriktssköterskeutbildningen. Ska bli spännande!

Så nu vill jag bli frisk och fort ska det gå!


Dagen idag har mest bestått av vilande på varierande soffor, en tupplur, några alvedon, nässpray och näsdukar...hoppas på en bättre dag imorgon!



PS. Har förresten kompletterad påskbilds-inlägget med några ytterligare bilder om nån skulle vara intresserad :) DS.

Ovido - Quiz & Flashcards