Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Anita - 17 juni 2010 15:39

Mina två sista dagar har jag haft kontakt med flera av mina goda vänner. Ibland dröjer det jätte länge mellan varven vi hörs och ibland hopar sig alla kontakter till några dagarSe hela bilden. Denna anhopning har bestått av ett långt och trevligt tel.samtal med en relativt nybliven mamma i Umeå, sms-kontakt med en mamma med dopfunderingar, ett tel.samtal med en god vän som alltid gör mig glad och sms från en gammal klasskamrat jag inte träffat på många år.... Det gör mig GLAD att känna mig omgiven av vänner även om de befinner sig på avstånd!    


Precis som det står i mina omvårdnadsböcker här hemma i bokhyllan är det sociala nätverket mycket betydelsefullt i våra liv!


"Vänskap och glädje" är den nya epidemin! Låt mig få smitta dig!  

Ovido - Quiz & Flashcards