Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Gullrankan

Av Anita - 17 januari 2011 09:03

Farmors gullranka växer och frodas. Nu har jag hängt upp den på väggen, som hon hade den, och hoppas den kommer trivas lika bra så.

 
 
Ida

Ida

17 januari 2011 22:02

Nästan alla mina blommor har dött sedan Lova föddes. Med två barn så föll blommorna tydligen helt ur minnet :p

Nä det är inte helt enkelt i alla situationer i jobbet, men vi har ju bara ett begränsat antal läkemedel, så dom vi har ska vi kunna :)

http://minatvasmahjartan.blogg.se

 
Ida

Ida

18 januari 2011 17:09

Det har jag ingen aning om, det har inte gått löss så jag har kunnat testa :)

http://minatvasmahjartan.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

20 januari 2011 18:49

Hrm.... undrar om det är en sån där oidentifierad pryl som frodas i mitt vardagsrum och faktiskt har överlevt ett helt år! Klarar blommorna det så har de klarat inträdesprovet. Fast jag hittade just ett lik bakom en gardin som visst blivit lite bortglömd.... nåja.... Det är fint med sånt som klänger och växer långt å på väggar å sånt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 2 januari 2014 17:16


Jag tycker det är trevligt att sätta upp alla julkorten så man kan njuta av hälsningarna och de fina motiven ett tag. ...

Av Anita - 12 juli 2013 12:57

Denna grusväg har jag gått många gånger förr... Det känns gott att traska här! Anders-Wikströms-backen, badplatsen... ...

Av Anita - 6 juli 2013 19:29

Hemma och "himme" är två skilda begrepp för mig nu för tiden. Det kan ses högst filosofiskt men en god vän bjöd mig på detta tankeförslag när jag tjorvade in mig i en diskussion om hemma här och hemma där... Nu mera följer jag hans exempel, iaf i t...

Av Anita - 15 juni 2013 20:30


Igårkväll avtackade vi två fina medarbetare som slutat/slutar hos oss på jobbet. Molnen skingrades och regnet övergick till sol. Grillad mat, goda sallader, kubbspel, goda skratt och mysig miljö. En rolig kväll även om det inte alls är roligt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards