Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Anita - 6 mars 2012 16:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 6 mars 2012 07:52

Min blogg är inte så välbesökt. Är främst de nära och kära som kikar in, tror jag, och ser vad vi har för oss här nere på södern. När jag därför igår skrev ett blogginlägg ur samhällsdebatten och därefter kollade min besöksstatestik för gårdagen visade siffran på 49 (!) besökare. Då blev jag glad! Däremot känns det oerhört trist att inte ha fått en enda kommentar!


Jag funderar vad läsarna egentligen tyckte om mitt inlägg om utrotningen av glesbygden? Var jag helt fel ute? Håller ni med? Håller ni inte med mig? Både positiv och negativ feedback är utvecklande och mottages tacksamt!

Några har delat min länk till blogginlägget på facebook och det tolkar jag ändå som positivt. Kul!

Jag är själv dålig på att kommentera i de bloggar jag brukar läsa, så...jag borde försöka bättra mig där känner jag!!


Väl mött!





Ovido - Quiz & Flashcards