Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Flytten

Av Anita - 27 januari 2010 06:19

Nu är vi installerade i huset! Flytten har gått över förväntan, det har gått jätte bra!! Väldigt mycket beroende på mina föräldrar som varit här en vecka och burit och städat och engagerat sig i Frans. Guld värt! Även M:s föräldrar har hjälpt till med förrådsflytt, matservice och barnvakteri. 

De flesta kartonger är uppackade nu och vi har till och med hunnit få upp lampor, gardiner och lägga mattor på golven, så det känns riktigt hemtrevligt!

Tanken är att jag ska bjuda på lite flytt- och nya-bostaden-bilder när jag får tid att lägga in dem på datorn...

Idag tänker jag inviga promenadvägen till jobbet för första gången och se hur lång tid det ta. Hoppas på att kunna/idsas promenera till jobbet de dagar jag jobbar dagpass i alla fall, det blir bra och lagom vardagsmotion och det kan man inte få för mycket av. Dax att börja klä sig och knata iväg....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 2 januari 2014 17:16


Jag tycker det är trevligt att sätta upp alla julkorten så man kan njuta av hälsningarna och de fina motiven ett tag. ...

Av Anita - 12 juli 2013 12:57

Denna grusväg har jag gått många gånger förr... Det känns gott att traska här! Anders-Wikströms-backen, badplatsen... ...

Av Anita - 6 juli 2013 19:29

Hemma och "himme" är två skilda begrepp för mig nu för tiden. Det kan ses högst filosofiskt men en god vän bjöd mig på detta tankeförslag när jag tjorvade in mig i en diskussion om hemma här och hemma där... Nu mera följer jag hans exempel, iaf i t...

Av Anita - 15 juni 2013 20:30


Igårkväll avtackade vi två fina medarbetare som slutat/slutar hos oss på jobbet. Molnen skingrades och regnet övergick till sol. Grillad mat, goda sallader, kubbspel, goda skratt och mysig miljö. En rolig kväll även om det inte alls är roligt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards