Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Dansbandsveckan i Malung

Av Anita - 9 juni 2010 19:37

Nu är biljetterna till Dansbandsveckan i Malung ordnade! http://www.dansbandsveckan.se/dans/

Det var inte så planerat men i måndagens tidning fanns en annons om att man kunde köpa 2 biljetter och betala för 1 och dessutom gällde den inköpta biljetten valfri dag under hela dansbandsveckan. Så då kunde vi inte hålla oss. Vi vet inte om vi har någon barnvakt då än men på nåt sätt så kommer nog biljetterna att användas :)


Det händer så mycket roligt på sommaren så det gäller att planera lite...men en av våra största planer är att åka till stugan och mysa med alla där uppe, och det behövs det inte allt för stor planering till! :D



 
 
n´Per

n´Per

9 juni 2010 22:48

Dä ä väl bara en dag de bär sig å fara dit?..;)
de är ju tisdan de är nå band som är nå, Jannez!!! å då kom de till å bli publikrekord!:D

lev å må!

/ kusin

http://www.Perkål.com

 
Ingen bild

Anita

10 juni 2010 12:56

Ha ju bara löst biljett för en dag åxå så*S* men vet inte om det blir just tisdagen! :p Ska du dit då eller?

Roligt för övrigt att se att du läser här! Du är så välkommen! :)
KRAM på dig!

 
Ingen bild

Victoria

10 juni 2010 21:31

Ja vi sitter ju här, ja o alvin, å längtar tills ni kommer upp :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 2 januari 2014 17:16


Jag tycker det är trevligt att sätta upp alla julkorten så man kan njuta av hälsningarna och de fina motiven ett tag. ...

Av Anita - 12 juli 2013 12:57

Denna grusväg har jag gått många gånger förr... Det känns gott att traska här! Anders-Wikströms-backen, badplatsen... ...

Av Anita - 6 juli 2013 19:29

Hemma och "himme" är två skilda begrepp för mig nu för tiden. Det kan ses högst filosofiskt men en god vän bjöd mig på detta tankeförslag när jag tjorvade in mig i en diskussion om hemma här och hemma där... Nu mera följer jag hans exempel, iaf i t...

Av Anita - 15 juni 2013 20:30


Igårkväll avtackade vi två fina medarbetare som slutat/slutar hos oss på jobbet. Molnen skingrades och regnet övergick till sol. Grillad mat, goda sallader, kubbspel, goda skratt och mysig miljö. En rolig kväll även om det inte alls är roligt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards