Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Semester

Av Anita - 28 juni 2010 19:43

Nu är det semester och vi är i sportstugan.

Vi har redan varit här en vecka, tiden springer verkligen fram! Nu återstår 2-3 veckor till här uppe och sen blir det dalarna och nån eller ett par kvällar på dansbandsveckan i Malung under v. 29. Efter det är vi ledig ytterligare två veckor tillsammans innan vi går om varandra lite de sista tre veckorna i augusti när Frans ska inskolas på dagis. Vad vi ska göra under se sista två veckorna på semestern har vi dock inte bestämt än. Det får vi se då.


Vi hade förhoppningar om att Tele2´s mobila bredband skulle fungera här uppe i stugan också eftersom det står så fint på deras hemsida att de använder samma master som Telia men nu när det inte fungerar och vi efterforskat det lite mer djupgånde visar det sig att de använder bara Telias master avseende 3G-täckning inte i övrigt. Så vi får återgå till Telias mobila bredband med veckoabonnemang och fort går det inte, så vi får se hur det blir med uppdateringar här på bloggen under semestern.


Vill i alla fall få önska alla läsare en bra och rolig sommar!


Soliga kramar!

 
 
Ingen bild

Tele2

29 juni 2010 12:58

Hej Anita,

Det var tråkigt att läsa att täckningen med 3G inte fungerade så bra för er i stugan. Om du är intresserad av att vi ska utöka nätet där stugan ligger är det bara du kontaktar mig på michaela.lindell@tele2.com med adressen så ska jag lägga in att önskemål finns om mer täckning. Om flera anmäler sig i ett visst område för önskemål om utökad täckning ger det större chans att vi väljer att bygga ut nätet just där.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 2 januari 2014 17:16


Jag tycker det är trevligt att sätta upp alla julkorten så man kan njuta av hälsningarna och de fina motiven ett tag. ...

Av Anita - 12 juli 2013 12:57

Denna grusväg har jag gått många gånger förr... Det känns gott att traska här! Anders-Wikströms-backen, badplatsen... ...

Av Anita - 6 juli 2013 19:29

Hemma och "himme" är två skilda begrepp för mig nu för tiden. Det kan ses högst filosofiskt men en god vän bjöd mig på detta tankeförslag när jag tjorvade in mig i en diskussion om hemma här och hemma där... Nu mera följer jag hans exempel, iaf i t...

Av Anita - 15 juni 2013 20:30


Igårkväll avtackade vi två fina medarbetare som slutat/slutar hos oss på jobbet. Molnen skingrades och regnet övergick till sol. Grillad mat, goda sallader, kubbspel, goda skratt och mysig miljö. En rolig kväll även om det inte alls är roligt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards