Alla inlägg under december 2009

Av Anita - 4 december 2009 15:43

Ha haa! Det snöar i Dalom, så bra! Snö gör mig så gla'!

Av Anita - 4 december 2009 13:30

Nu som yrkesarbetande sedan några dagar tillbaka så hinner jag ingenting. Tiden springer fram! Hela dagarna jobbar jag och kvällarna går åt till hundpromenad och kvällsrutiner med lillkillen och när han somnat så somnar nästan jag också. Det är mycket nya intryck och en omställning att börja arbeta igen så hjärnan går nog på högtryck. Det är i alla fall roligt att vara tillbaka även om jag har väldigt bråttom hem till familjen när jag väl slutat jobba för dagen. Dessutom vekar de ha kvalitetstid där hemma, maken och sonen   .

Nu är snart denna arbetsvecka slut och jag ser fram emot kvällens konsert med Lars Winnerbäck i Leksand, att få åka hem till norr samt att få mysa med familjen!

Trrevlig helg på er läsare också! 

Ovido - Quiz & Flashcards