Alla inlägg den 13 november 2009

Av Anita - 13 november 2009 10:53

...det kan vara riktigt romantiskt...

  

...och gott!Glad 


En liten hälsning till maken smög sig in här också! Flört

Av Anita - 13 november 2009 10:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 13 november 2009 10:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 13 november 2009 10:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anita - 13 november 2009 09:24

Dessa ord sades av Michael Bolton om Johan Stengård. Och visst är han bra!


Jag sitter just nu och lyssnar på hans skiva "Concert". Har letat på nätet lite och tittat på hans hemsida för att kunna länka till skivan, men hittar den inte så jag skulle tro att denna skiva bara går att köpa på hans konserter. Jag införskaffade denna efter en konser med honom, Cyndee Peters m.fl i Backens kyrka i Umeå för över 4 år sedan. Det är en av de bästa skivorna som vi har här hemma i hyllan. Men man måste vara på rätt humör när man lyssnar på den, men så tycker jag det är med all musik nästan. 

Jag hittade dock till Johan Stengårds hemsida http://www.stengard.com/stengard_sv.html och längst ner till vänster på denna sida kan man välja låtar att lyssna på. Silverlining, den är bra!


Synd att jag kommit av mig med mitt saxofonspelande!! Men det är ju aldrig för sent att börja igen...eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards